Skieruj się w to miejsce jeżeli jesteś ciekawy czym wyróżnia się dobra agencja SEO.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna na topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google udostępniło o tym film
Nie da się ukryć, że cała branża SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak np. Bing, Yahoo czy DuckDuckGo, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to łatwe bez wsparcia speców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.
Cechy solidnej firmy SEO według Google
Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie tłumaczy, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony,
- zdolność szacowania czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych działań, np. poprzez cykliczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, często dającym pierwsze rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.