Złóż wizytę w agencji marketingowej Kraków - tu uzyskasz kompetentną poradę specjalistów
Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą, akcje reklamowe powinny być istotnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.
Co warto powierzyć agencji reklamowej?
Agencja reklamowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, folderów, billboardów bądź kalendarzy. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy, a także zaplanuje strategię komunikacji z odbiorcami poprzez modne portale, takie jak Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub sympozjów wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego grona kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to delegowanie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]