Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, ze względu na mobilność i szybki montaż, używa się ich na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite warianty przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, będąca wynikiem zastosowania do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą prawidłowo konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.